piątek, 12 września 2014

DIY Clump Foliage

Zainspirowany tym oto poradnikiem z YouTube, postanowiłem wykonać sobie samodzielnie kępki roślinności do wykorzystania w grach bitewnych.



Jako materiał posłużyła mi stara gąbka (wypełniacz do mebli) którą pociąłem na drobne kawałki i wrzuciłem do miksera z odrobiną wody (nie mówcie żonie ;)) by ją jeszcze rozdrobnić. Kiedy gąbka wyschła, wrzuciłem wszystko do miski, następnie dodałem zielonej farby, trochę wikolu i wszystko wygniotłem ręcznie aby gąbka wchłonęła całą farbę. 


Po trzech dniach schnięcia uzyskałem taki oto efekt. Na razie jestem średnio zadowolony, gdyż kawałki nadal mają zbyt równe krawędzie i tylko są nieco poszarpane. Najwyraźniej mój mikser nie dał rady ich odpowiednio przemielić. Poszukam może gdzieś takiej gotowej drobno poszatkowanej gąbki, jak na filmiku. Patent wydaje się być jednak całkiem dobry.




2 komentarze:

  1. Sam tak zrobiłem i zniszczyłem Żonie mixer. Błyskawicznie tępią się ostrza, silnik się przegrzewa, łożyska się zużywają pod ponadmaxymalnym obciążeniem. Nie polecam. Szkoda mixera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm, dzięki za ostrzeżenie Umpapo. Pozostaje mi zatem podebrać nieco poszatkowanej już gąbki z dziurawego leżaka na działce, albo rozskubanie na drobne kawałeczki tego co już posiadam.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...