wtorek, 18 listopada 2014

Próbny Jager cz. 5

Tym razem zabrałem się za szczegóły modelu.

Szklenie kokpitu wykonałem nanosząc stopniowo mix Chaos Black (GW) ze Scorpion Green (GW) (dodając coraz więcej zielonego do czarnego), a później Scorpion Green(GW) z Skull White (GW) (dodając coraz więcej białego do zielonego).  Nie do końca jestem zadowolony z efektu głównie przez to że sama figurka nie miała wyraźnie zarysowanego kokpitu więc wyszedł mi taki nieco krzywy freehand. Ale ujdzie. To nie Złoty Wydymon.

Lasery w kadłubie.
Nie było za dużo powierzchni do malowania. Pędzelkiem 5/0 najpierw nałożyłem Chaos Black (GW), a później Caliban Green (GW). Później mniej więcej na połowę okręgu Goblin Green (Vallejo), a na koniec mała kropka Scorpion Green (GW). Muszę to jeszcze poćwiczyć.

Ładujący się PPC
Postanowiłem zaszaleć z małym OSL. Wnętrze luf PPC wypełniłem wpierw Chaos Black (GW), a później Night Blue (Vallejo). Jednego PPC zrobiłem "gotowego do strzału". Środek lufy i jej obrzeża pomalowałem mieszanką 50/50 Ultramarine Blue (Vallejo)/Enchanted Blue (GW),  później Enchanted Blue (GW), mieszanką 50/50 Enchanted Blue (GW)/Space Wolves Grey (GW) a na koniec czystym Space Wolves Grey (GW). Zblendowałem to wszystko za pomocą Blue Wash (Vallejo), Na koniec parę kropek Skull White (GW). Całkiem nieźle to wygląda ale jeszcze do poćwiczenia.

Rozgrzany metal luf. 
Chcę by moje figurki wyglądały nie jak wyciągnięte prosto z fabryki ale już nieco sfatygowane i zużyte. Postanowiłem więc zrobić rozgrzane od ciągłego ognia lufy. Potraktowałem je najpierw washem Badab Black (GW). Same czubki luf po kolei washowałem na niebiesko (Blue Wash (Vallejo)), fioletowo (mix Hexed Lichen (Vallejo)/Glaze Medium (Vallejo) ) i brązowo (Sepia Wash (Vallejo)). Wyszło całkiem nieźle, ale jeszcze muszę poćwiczyć blendowanie tych kolorów.



A no jeszcze Devlan Mud (GW) na te wszystkie grille w kadłubie i przy lufach. Wygląda to teraz tak.



Nieskromnie powiem, że jestem coraz lepszy w te klocki. Ale potrzebuję nowych pędzli, bo te co mam się niedługo będą tylko do ciężkiej chemii nadawały. Dobrze że gwiazdka już blisko. Dam cynk żonie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...