poniedziałek, 3 listopada 2014

Postapo drzewce cz. 2

Na pomalowany szkielet drzewca zacząłem przyklejać na gorący klej kawałki kory drzewnej. Ślady kleju ponownie zamaskowałem brązową farbą.

Podstawkę drzewca posmarowałem nieco rozwodnionym wikolem i posypałem wykonaną przez siebie leśną posypką. Posypkę zabezpieczyłem nieco bardziej rozwodnionym wikolem.
Leśna posypka

Korony zrobiłem na dwa razy. Pierwszą warstwę na wikol. Jak ta przeschła to spryskałem ją klejem w sprayu i położyłem drugą.

Konar drzewa zdrybrushowałem Bleached Bone (GW) aby bardziej uwidocznić kontury. Z gałązek po winogronach dorobiłem coś w rodzaju dłoni. Całość zabezpieczyłem lakierem matowym.

I tyle. Na moje potrzeby wystarczy. Oto Grab i Klon. Postapokaliptyczne drzewce z Wyspy Pomorskiej.


Grab




Klon

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...